Történetünk
dr. Garamvölgyi Krisztián
ügyvezető igazgató
Ahogy egy újságíró látja:
"A jelenlegi cég tevékenységi körét nagyban befolyásolta a tulajdonos dr. Garamvölgyi Krisztián előélete. Az életútjával összefogóan nem találkozhattunk, pedig vállalkozása tekintetében biztos vagyok benne, hogy meghatározó lehet.
14 évesen a kézilabdában élsportolói babérokra tört, de távol szülővárosától és az egyedül nevelő édesanyjától az élvonalbeli csapat edzései, az iskola mellett éjszakánként mosogatott különböző vendéglátó helyeken. 15 évesen már a felnőtt élvonalban is megmutatkozott. A sérülések, a hanyatló szakmai irányítás a rossz management miatt pár évvel később a megélhetés miatt a vendéglátás irányába fordult. Tanulmányi versenyt nyert, és ennek köszönhetően nívós üzletekben kapott állásajánlatot 18 évesen.
Ott sikerült a klasszikus vendéglátás szépségeit és sokrétű elvárásait elsajátítani. Szabadidejében már akkor is más üzlettípusokban is dolgozott, akár vezetőként idehaza és később külföldön. Hazatérve saját éttermet nyitott, amit egy komoly betegség miatt elvesztett.
Akkor orientálódott a koktélok világa felé. Hosszú évekig a rendszeres képzések mellett, melyek akkor rendszerint külföldön voltak, hazai versenyeken is részt vett. A hosszú és kitartó évek a sikereket is meghozták.
Egyedülállóan 2 világ elsőség, néhány nemzetközi ezüst és bronzérmes helyezés, közönség és különdíjak mellett 2x sikerült Magyar Bajnokként dobogó legtetejére állnia. Ezen felül 2 Magyar-Világ és Guiness rekordot tart fenn azóta is.
A Bartender szakma minden ágában dolgozott és továbbfejlesztette magát, így a Flair, Classic, Mixology és a Molecular ágakban is. Okleveleket, Diplomákat és Mester kinevezéseket szerzett.
2006 óta nemcsak külföldi előadásokat tartott, de gyakran megfordult Európa számos és meghatározó italgyáraiban. Szirup, likőr, bor, cognac, üdítő és sör gyárakba is gyakran látogatott el. Több ízben kapott felkérést világmárkák részéről termék vagy technológia fejlesztésre, sokszor új termékek kikísérletezésére, létrehozására.
Szakmai elismerésként 2006-2016-ig a világ két likőrnagykövete egyikeként is tevékenykedett.
Ezzel egy időben felkérésekre számos szakmai versenyt talált ki és bonyolított le.
Ideértve a 2006-tól évekig a világ legnagyobb koktélversenyét Franciaországban. Lokálpatriotizmusa már akkor megmutatkozott és szülőhelyére vagy ahhoz közel is számos azóta is egyedülálló versenyt, tréninget és kiállítást szervezett, bonyolított le évekig. Addig és azóta sem volt 8 külföldi ország bajnoka és diplomáciai vezetői egy időben hazánkban, sőt ennek az eseménysorozatnak a hallatán a világszövetség elnöke Ron Bushman akkor először látogatott el Közép-Európába ezekre az alkalmakra.
Több hozzá közeli ember elhúzódó betegsége miatt külföld, Budapest és Nyíregyháza után ismét visszatért szülővárosába és az addig tanultakat hasznosítva kiegészítve saját fejlesztésekkel Manufaktúrát létesített. Ha teheti azóta is gyakran nyújt segítő kezet mások számára. Tanulmányait pedig egyre magasabb szinten folytatta, így alkoholos italgyártásból diplomázott, egy külföldi egyházi intézményben Gyógy -és Fűszernövények Innovatív Hatásprofil Kutatásából írta doktori disszertációját és Ph.D fokozatot szerzett.
A sportot a mai napig nem hanyagolta el és mint örök versenyző itt is gyakran megméretteti magát. Kitartásának köszönhetően 2019-ben igazán sikeres évet zárhatott a küzdősportban, ahol 2 világbajnoki övet és egy második helyezést szerzett a Kick Box több kategóriájában. Többször állhatott Európa és nemzetközi versenyek dobogójára. Így már több világszervezetnek 3-szoros Kick Box Világbajnoka, 2 és 3-dik helyezettje, európai és nemzetközi versenyek díjazottja. Valamint Savate Világkupa Győztes. Az általa létrehozott és párjával Horváth Mártával működtetett Ninja Ovi Program (2-7 éves korosztály számára) 3 sport világszervezet elismerését és pártolását is átvehette.
Ez a kitartás és harciasság jellemzi a Kikimix Co. Kft esetében. A bővülő portfólió és kisüzem számos olyan egyedi terméket dobott piacra és gyárt, amit nem találunk a világpiacon. Ide értve a 100% gyümölcspüréket, az elsőként piacra dobott melegital alapokat, vagy a világ első Étel-Ital parfümjét.
Kutatómunkájának eredményeként a világjárványra kifejlesztett dr.Cseppek termékcsalád, amelyek egyedülállóan fertőtlenítenek , hosszan védenek, bőrápoló hatásúak és még a levegőbe juttatva is kifejtik hatásukat. A folyamatosan bővülő választék miatt mindenképp érdemes figyelemmel kísérni munkáját és a honlapra látogatni időnként. "
Kiss Nikolett
Ahogy az ügyvezető látja:
A 2001-ben alakult családi vállalkozás jogutódjaként 2010-ben létrejött a Kikimix Co. Kft. teljes magyar tulajdonban.
Különböző szinten 2004 óta jelen vagyunk nemcsak a magyar vendéglátásban és kereskedelemben, de 2006 óta a legnagyobb világmárkákban, gyáraikban, valamint válogatott hazai Brandeknél.
Tevékenységeink közül termékeket és technológiát fejlesztünk, termék prezentációkat tartunk, illetve szakmai kurzusok szervezését és lebonyolítását a legmagasabb szinten igyekszünk kivitelezni.
Egyedi termékeket készítését a speciális természetes piacra, sportolóknak és a vendéglátás számára is vállalja a cég. Hitünket az ötlettől kezdve a fejlesztésen át a késztermék létrehozásában nemcsak a tesztek visszajelzése, de a természetességet és a jó minőséget kedvelők egyre nagyobb érdeklődése és visszajelzése is megerősíti. 2016-ban létrehoztuk saját üzemünket, aminek köszönhetően már saját termékekkel is rendelkezünk. Nagyon alapos tájékozódást és szelektálást követően választjuk ki alapanyagainkat, beszállítóinkat egyedi termékeink viszonteladóit, értékesítőit. A kezdetben néhány saját márkás termék ma már több, mint 200-ra nőtte ki magát és újabb márkanevekkel is bővültünk. A Christian G. brand mellett az Ambassador család, valamint a dr.Cseppek is egyre dominánsabb piacainkon.
A környezetvédelemre is nagy hangsúlyt fektetünk, ennek következtében sok csomagolóanyagunkat lebomlóra cseréltünk, valamint alapanyagaink és termékeink szállításánál biogáz üzemű autót használunk.
Az első évhez képest termelésünk évről-évre a többszörösére nő, ezért folyamatos bővítéseket eszközlünk.
Mindent megteszünk, hogy munkánk kedvelői és
termékeink fogyasztói bizalmát elnyerjük, fenntartsuk.
dr. Garamvölgyi Krisztián
Brands
2008 óta a különböző külföldi megkeresések megfelelésére különböző ital és kivonat prototípusokat fejlesztettünk laborunkban, majd véleményezésre elküldtük a megrendelőnek. Ezeken a termék mintákon került először feltüntetve a Christian G. név a könnyebb beazonosíthatóság érdekében. Mára Védjegy és Brand név lett. Ezzel a jelöléssel igyekszünk ellátni minden saját magunk fejlesztett és gyártott terméket, amely az Exclusive és Természetes kategóriát célozza meg néhány termékkör esetében az élelmiszer piacon.
C.G. termékeink nagy részében nem használunk cukrot, mesterséges összetevőket, tartósítószert, kemikáliát, színezéket.
Finom krémes állagú lekvárokat készítünk. Mégis nemcsak erre a tényre vagyunk a legbüszkébbek. Természetes összetevőkből, egy termék kivételével cukor hozzáadása nélkül, általában és csak indokolt esetben eritrit hozzáadásával roppant intenzív és tömény ízhatásúak gyümölcskészítményeink. Valamint egyedülálló módon a lehető legmagasabb gyümölcstartalommal min. 80%, átlagosan 100% és a lehető legkevesebb tápanyag értékekkel készítjük. A hagyományos és vagy nagyüzemi lekvárok átlagos gyümölcs fajtától függő 1000 KJ kalóriatartalommal szemben nálunk már 141 KJ-tól található termék.
A természetes összetevőjű termékek a Christian G. márka alatt sorakoznak, míg a gasztronómia speciális igényeire a közelmúltban létrehozott Ambassador branddel szeretnénk megfelelni.
Általánosságban az alábbiak érvényesek Ambassador gyümölcs püréinkre, szirupjainkra és a világ első Étel-Ital parfümjére egyaránt: nemcsak az egészségesnek és természetesnek mondott alapanyagokra és termékekre törekszünk, de szinte kivétel nélkül minden alapanyagunk és csomagoló anyagunk laboratóriumban bevizsgált kimutatással rendelkezik.
Titkunk az egyedileg összeállított technológia, kreativitás, és egy többszörös magyar és világversenyt nyert Bartender ízlése, amely egyedivé és utánozhatatlanná teszi termékeinket. Így létrehozva egy olyan természetes termékcsaládot, ami nemcsak kiemelkedő élelmezési, de kimagasló élvezeti értékkel rendelkezik. A szellemiség és a Brand név kötelez a minőségi törekvésre, így a fejlesztések a késztermék piacra dobását követően sem állnak le. Rendszeresen javítunk minden részleten, az összetevőkön, a technológián, a terméktől a csomagolásig bezárólag, hogy a piaci verseny, de leginkább a magunk elvárásainak eleget téve jobb és jobb munka kerüljön ki a kezeink közül. Már a tervezésnél figyelembe vettük későbbi törekvéseinket, így egy olyan mobil kapacitást hoztunk létre, amely lehetővé teszi, hogy felkérést követően kis darabszámban is egyedi, saját márkás terméket készíthessünk bevizsgált körülmények között.
A vírusjárvány és környezetünk keltette életre a dr. Cseppeket.
A teljes gazdasági leállásra lehetőségként igyekeztünk tekinteni. Környezetünkből kapott impulzusok alapján szerettünk volna egy olyan fertőtlenítőt létrehozni, amely nem tartalmaz alkoholt, nem szárítja a bőrt, nem okoz kiütéseket az érzékenyek számára, sőt még védi is a felületet. Gyógyszerkönyvi minősítésű alap anyagainknak köszönhetően belsőleg is fogyasztható, így szinte doktorként védi használóját.
Innen az elnevezés: dr. Cseppek
Termékeinket ajánljuk háztartásokba, gasztronómiába és az üzemi felhasználóknak egyaránt, valamint bio boltokba, delicatesse-be, vagy testépítéssel foglalkozóknak úgyszintén.